„Szerintem mindent megtettem, amit ma tudtam. Megvolt a kellő teljesítményünk, amikor szükség volt rá, jól bántunk a gumikkal, és sikerült az elévágás Nicóval szemben, aminek nagyon örültem” – fogalmazott Webber.
„Aztán hat körrel a vége előtt a csapat elkezdett aggódni az autóm miatt. Nos, igen, ez bosszantó, de másnak még ennél is rosszabb volt a napja. Igyekeztem rövidebbeket váltani, de aztán Monzával ellentétben ezúttal elszállt az autó ereje. Igyekeztem hazavinni az autót, de az utolsó körben kigyulladt” – mondta az ausztrál, akinek két hete a váltója hibásodott meg. Mint utóbb kiderült, akkor csak a szerencsének köszönhette, hogy célba ért.
Csapatfőnöke, Christian Horner ezen eset miatt „keserédesnek” nevezte a Red Bull mai napját. „Nagyon csalódottak voltunk amiatt, ami Markkal történt. Két órán keresztül kiválóan versenyzett, aztán tizenkét körrel a leintés előtt láttuk, hogy csökken a víznyomás. A víz szabályosan kiszökött, és ilyenkor már csak idő kérdése, mikor melegszik túl a motor. Ez végül az utolsó körben történt meg – szörnyű balszerencse. Mindazonáltal a mai sorozatban a harmadik győzelmünk volt, és a harmadik szingapúri sikerünk, ráadásul növeltük előnyünket az egyéni bajnokságban is” – mondta Horner.
Webber utóbb a Fernando Alonsóval történt „taxizás” miatt megrovást kapott a versenybíróságtól, s miután ez idén már a harmadik figyelmeztetése volt, a következő, dél-koreai futamon tíz rajthelyes büntetést kap.