’Próbababa ribs’ La Perla módra. Túl vékony kirakatbaba miatt tiltakoztak a Twitteren

Mi sem bizonyítja jobban, hogy a hashtag aktivizmus működik, már ha egy márka nyilvános fotójáról van szó. A közönség extrém vékonynak ítélt egy próbababát, ezért az már a raktárban búslakodik.

Michael Rudoy felhasználó megosztott egy fényképet a Twitteren, miután egy csontsovány próbababát látott díszelegni a New York-i La Perla áruház kirakatában. Innen pedig már mindenki kitalálhatja, hogy mi is történt. A fénykép elterjedt a közösségi oldalakon, és nagyon sok ember kifejezte nemtetszését a borzalmasan vékony próbababával kapcsolatban. Az üzlet is sok kritikát kapott, amiért alkalmasnak találta a bordáját is megvillantó baba használatát a kirakatban.

Fotó: Twitter

A kirakatbaba egyébként nem vékonyabb, mint a többi műnő, de a kiemelkedő bordák, kiálló csípő és a homorú gyomor összképe hátborzongató volt egyesek számára. Lehet, hogy ha ruhába öltöztették volna, akkor a nagyközönség észre sem veszi alkatát.

Mivel a fénykép alatt megjelent a „NoBuyIt” hashtag, amivel a szexista reklámokra hívják fel a figyelmet, így a La Perla még aznap eltávolította a csinos babát. Tehát egy-null a hashtag aktivisták javára.

(Visited 1 times, 1 visits today)

Szóljon hozzá ehhez a cikkhez