Virtuális kereskedelem, valóságos siker

Négy ország vállalkozásai, magánszemélyei csatlakoztak már ahhoz a piactérhez, amely az interneten hozza össze igen jó hozadékkal a venni, eladni akarókat.

Elektronikai cikkeket, könyveket, divattermékeket, sőt autókat is lehet online rendszerben vásárolni a „Kaymu” elnevezésű piactérhez csatlakozott három afrikai és egy ázsiai ország internetet használó cégeinek, magánembereinek. A nigériai, marokkói, ghánai, illetve pakisztáni felhasználók, a rendszer jellegének megfelelően, aukciós és fix áron is köthetnek üzleteket. Az Afrika Internet Holding – a rendszert tulajdonló, működtető vállalkozás – vezetői a marokkói és ghánai indulás utáni gyors forgalomnövekedésre hivatkoznak, illetve arra, hogy piacvezető pozíciókkal rendelkeznek Nigériában és Pakisztánban. A rendszerbe belépett ügyfelek egyrészt az elérhető választékkal, kínálattal elégedettek, másrészt pedig azzal, hogy a virtuálisan elindított termékeladásoknak már nincs külön költségük. Az online vásárlás is sokkal kényelmesebb, mint a hagyományos üzletelés, következésképp kedvelik  a Kaymu online piactérre “beiratkozott” ügyfelek mind a négy országban – értékeli az első üzleti sikereket az Africa Business.

(Visited 1 times, 1 visits today)

Szóljon hozzá ehhez a cikkhez