Az üzleti szándék világos: több terméket eladni. Voltaképpen nem is titkolta célját a Nestlé cég, amikor bemutatta új nigériai „reklámarcát. Dharnesh Gordhon ügyvezető igazgató Nigéria egyik legszebb dámáját, Tiwa Savage-t – aki énekesnő, dalszerző, színésznő – most azért állította a reflektorfénybe Lagosban, hogy elmondhassa: ezentúl ő a Nestle Maggi nagykövete. A gazdasági és zenei, Angliában szerzett diplomákkal is rendelkező hölgyről – akit Tiwatope Savage Balogun néven is ismernek – az igazgató elmondta: “A legtöbb nigériai beleszeret Tiwa Savage-be, és ez is vonzza őket, hogy megvegyék a Maggi csirkét, amely elengedhetetlen minden nő számára…” Tiwa Savage a csirkeipar mellett is rendelkezik jelentősjövedelmi forrásokkal, mivel többé-kevésbé hasonló tisztségei már vannak az MTN, a Pepsi és a Forte Oil nevű cégeknél.
A Maggi és a szépség – lefőzhetetlen páros
Zeneileg is művelt „nagykövetet” alkalmaz a Nestlé, hogy megvegyék az emberek a Maggi csirkefűszereit: Tiwa Savage feladata az, hogy szépségével fellendítse a Nestlé forgalmát.
(Visited 2 times, 1 visits today)