Prémium magazin az időről és az időmérőkről
Mostantól magyar nyelven is megjelenik a Chronos, a világ egyik vezető, órákkal foglalkozó magazinja.
Az impozáns Félix étteremben tartott sajtótájékoztatón Palásti Mária, a kéthavonta megjelenő kiadvány főszerkesztője elmondta, hogy 10.000 példányban adják ki a Chronost és bíznak benne, hogy meglesz a fizetőképes kereslet rá.
Az Ebner Media Groupnak a világ sok országában jelenik meg ez a kiadványa, összesen 230.000 példányban. A címe nálunk és néhány országban Chronos, máshol WatchTime.
Az első számban kb. 80 % az anyacég archívumából válogatott anyag. A tervek szerint ennek arányát 60-70 százalékra szeretnék a jövőben csökkenteni. Tervezik hogy a magyar kiadványban több anyag a hölgyekhez fog szólni és bemutatnak majd női órákat is. Lesznek sztárinterjúk óraszerető hírességekkel és tervezik, hogy szerveznek majd utakat, melyek során óramanufaktúrákat látogatnak meg. Nagy hangsúlyt helyeznek a reklámra és sportesemények szponzorálására is.