Kétmillió fiatal hagyhatja ott a Facebookot az idén
A közösségi médium egyre kevésbé népszerű a 25 év alattiak körében egy új kutatás szerint.
A Facebook kétmillió felhasználót veszíthet ebben az évben, a 25 év alattiak ugyanis szívesebben használják az Instagramot és a Snapchatet – állítja az eMarketer. Ennek oka, hogy a fiatalabb korosztály körében fontos a gyors visszajelzés, ami az említett alkalmazásoknál előnyt jelent a Facebook-kal szemben. A tinédzserek egyre inkább az idősebbek felületeként látják Mark Zuckerberg közösségi oldalát. Szívesebben kommunikálnak a fotós alkalmazásokon keresztül, ahol zárt csoportokban oszthatják meg egymással az üzeneteiket, és jobban tudják szabályozni azokat az információkat, amiket közölnek.
2018-ban a 12 és 17 év közötti korosztály fele fogja csak használni a legnagyobb közösségi oldalt az Egyesült Államokban, ugyanakkor a szintén a Facebook tulajdonában lévő Instagram felhasználói bázisa 1,6 millióval, a Snapchat felhasználók száma pedig 1,9 millióval bővülhet a kutatás szerint.