Médiaforradalom a Twitteren
Folyamatos hírműsort ad a Twitteren a New York-i Bloomberg hírügynökség. Minden órában egy 10 perces híradó foglalja össze a legfontosabb híreket – műsorvezető nélkül. Ezenkívül élő adásban számolnak be a legfrissebb eseményekről, illetve videókat adnak, hogy elősegítsék a folyamatos tájékozódást.
TicToc a Bloomberg hírműsor neve. Előfizetni rá a Twitteren lehet. Amióta Trump elnök bevezette azt – még a választási kampánya idején – hogy Twitteren üzenget a világnak, azóta ez a médium felértékelődött a hírpiacon. A Bloomberg, melynek tulajdonosa New York egykori polgármestere, aki dollárban is milliárdos, szeret az első vonalban lenni a médiatechnológiában. Ezért indított Twitter-híradót és folyamatos hírműsort. A Bloomberg filozófiája az, hogy a globalizált világ sohasem áll le, ezért a folyamatos hírszolgáltatás alapvető követelmény azok számára, akik versenyképesek akarnak maradni a 21. században.
A Bloomberg alapvetően gazdasági hírügynökség, mely korábban felvásárolta az USA legnépszerűbb gazdasági hetilapját, a Business Weeket, amely a múltban a menedzserek legfőbb olvasmánya volt. Most a Twitteren a jövőt próbálgatják a Bloomberg hírügynökségnél, ahol az elsők között akarnak maradni a világméretű médiaforradalomban, melyet elsősorban az informatika diktál…