Eléri a 25 millió dollárt az utóbbi két évben végrehajtott befektetés értéke Kenyában, ahol a Nestlé a saját gyárát modernizálta. A svájci nagyvállalat kelet-afrikai egysége látja el termékekkel a tanzániai, ruandai, burundi piacot, illetve szállít a Kongói Demokratikus Köztársaságba, Malawiba, Zambiába. Az Európában is jól ismert termékek mellett a Milo márkát is küldik a kereskedelmi láncoknak. Ebben az árucsoportban van olyan portéka is, amely eredeti, hagyományos afrikai recept alapján készül. A svájci nagyvállalat kenyai cégének vezetője, Szvetlana Obrucskova egy lapinterjúban arról beszélt, hogy Kenyában a középosztály rohamos tempóban növekszik, amit termékeik forgalmán, a bevásárlóközpontokban eladott áruk mennyiségén is jól le lehet mérni. Az ügyvezető igazgató azt is megemlítette, hogy az inkább teaivó lakosság kezd rákapni a kávé ízére. A Nestlé számára egyre inkább a helyi nyersanyagbeszerzés nehézkes, ezért legújabban egy farmer-képzési program elindításával igyekszik a feltételeken javítani. Ha ezt a problémát megoldották, akkor már csak az áramellátási és szállítási gondokat kell orvosolni.