Lezárult az ÜzletRace: több mint másfél milliót osztott ki az OTP a győzteseknek
A bankszektor megújulásáért indított versenyen több kategóriában versenyezhettek a pályázók, akik közül a legjobbak 1.650.000 forint összdíjazásban részesültek.
Az egyetemisták között meghirdetett OTP Business ÜzletRace Hallgatói Pályázat döntőjén fiatal tehetségek mutathatták be ötleteiket a zsűrinek, két kategóriában: a Fintech területen a bankok lehetőségeit feltérképező “Fejlesztő” kategória indulói a digitalizáció korában felmerülő kihívásokra keresték a megoldást, míg a márkát erősítő CSR-témájú “Reklámguru” indulói olyan kampányterveket készítettek, amelyek társadalmi hasznosságukkal egyszerre járulnak hozzá a közösségi problémák kezeléséhez és a pénzintézet jó hírnevének építéséhez.
A versenyen kiderült, hogy az egyetemistákat aktívan foglalkoztatták a bankszektor kérdései, a pályázók ugyanis 19 egyetem hallgatói közül kerültek ki. Az első online forduló után a döntőben már csak 5-5 csapat mutathatta be az ötletét az OTP Business szakmai zsűrijének, akik 6 pályamunkát díjaztak, valamint a közönségdíjas nyertest is kihirdették.
A kategóriák első helyezettjei 350.000, a másodikak 250.000, a harmadik helyezést elértek pedig 150.000 forintos díjazásban részesültek, míg a közönségdíjas pályázat szintén 150.000 forintot kapott.
„A verseny keretében olyan új, formabontó ötletek kaphattak teret, amelyek túlmutatnak a hagyományos banki megoldásokon, újszerűségükkel nagyban hozzájárulhatnak a megváltozott ügyféligények teljesítéséhez. A pályázattal legfőbb célunk az volt, hogy felkutassuk és támogassuk azokat az ifjú tehetségeket, akik érdeklődnek a szektor iránt, értik a bankvilág működését, ismerik az ágazat kihívásait. A fiatal tehetségek új látásmodú javaslataikkal hozzájárulhatnak ahhoz, hogy mielőbb válaszokat, megoldásokat adjunk ezekre a kihívásokra” – hangsúlyozta Csonka Tibor, az OTP Business ügyvezető igazgatója.