Reklám helyett macskás képek a metróban
Unja, hogy még a föld alatt is ömlik önre a reklám? Nem tud úgy végigmenni egy metróállomáson, hogy a plakátok ne üvöltsék az arcába: vegyen ezt vagy azt? A Glimpes brit kreatív csoport megpróbál leszámolni a borzalommal.
Összesen 23.000 fontot (több mint 8 millió forint) dobott össze majdnem 700 ember a Glimpse CATS projektjére. Így a londoni Clapham Common metróállomás összes reklámfelületét ki tudták bérelni két hétre, hogy mindenhova macskás képeket rakjanak.
Eredetileg az elanyagiasodott világgal akarták így felvenni a küzdelmet, de aztán továbbgondolták az ötletet. Árva cicák képeit aggatták a metróállomás falára: hátha valamelyikük így talál gazdára. Ember és állat nagy találkozásáról még nincs hír. Viszont az egyik lefényképezett macska gazdája, Randy Cepuch egészen az Egyesült Államokból repült el, hogy megnézze kedvence portréját a metróban.
Hogy mit szól mindehhez az utazóközönség és főleg a kutyások, arról nem számolnak be a brit lapok. A projekt szervezője, James Turner annyit mondott az Evening Standard honlapján: „Reméljük, az emberek jól érzik majd magukat az állomáson és talán egy kicsit másképp gondolnak majd a körülöttük lévő világra.”