Középsuli – az Open Media nyerte a brand tenderét
Az Open Media nyerte a Globoport Média Holding által kiírt tendert, így 2016. április 15-től egy éven keresztül továbbra is ők értékesíthetik a Középsuli brand hirdetési felületeit (Középsuli filmsorozat, Középsuli TV, kozepsuli.hu online magazin, beleértve a Facebook, Instagram és Ask.fm Középsuli-tartalmait is). A vállalat a stratégiai partnerekkel továbbra is közvetlenül áll majd kapcsolatban.
A Középsuli brand részeként elindított Középsuli filmsorozat második részét már több mint egy millióan (1 060 726) látták, a YouTube csatorna összlátogatottsága pedig 24,5 millió, a 2015 augusztusi adatoknak a nyolcszorosa. (forrás: YouTube).
Az elmúlt időszakban Delhusa Gjon is csatlakozott a sorozathoz. Ő az énektanárt alakítja, de szerepet kapott a 2015-ös Ki Mit Tube győztese, a slammer Bánki Beni is, aki a sorozat bombázójával, Korinnával gabalyodott szerelmi viszonyba. Az MDC frontembere, Bátori Miki énektudásával kápráztatta el az osztályt, miután interjút adott a 999-nek, mely a Középsuli parodisztikus fiktív magazinja, ahová az ott gyakornokként dolgozó szereplők ismert embereknek tesznek fel meglepő, olykor kínos kérdéseket. Nem maradt ki Kovács Vera sem, a bájos énekesnő, akire a sorozat rosszfiúja, Olivér vetett szemet. Vendégszereplőként az online tartalmat fogyasztó fiatal korosztály kedvenc YouTube videósai is feltűntek már, például Vitó Zsombor, RoyalSzabi, Boldzer és Szecso, az online videósok riportere.
Egyre változatosabbak a forgatás helyszínei, az iskolafalat elhagyva neves eseményeken, mesés környezetben játszódnak jelenetek. A Középsuli osztálya és tanárai megmérettették magukat az Arany Glóbusz Médiakupán kosárban és fociban, jártak az Afrika Expón, az utazási kiállításon, sőt, a Globoport Média Holding exkluzív karácsonyi buliján is részt vettek, ahol a sorozat egyik főszereplője, Olivér feltörekvő tehetségként énekével hozta extázisba a tömeget Delhusa Gjon zenés kíséretében. A nyári epizódok tavaly a Balatonon játszódtak, ahová a Középsuli több mint száz emberrel érkezett, hiszen ott voltak a Középsuli pályázatainak nyertesei és természetesen a brand munkatársai. Idén lesz Középsuli tábor is, így, aki szeretne, három napot tölthet el a Középsuli munkatársaival és a szereplőivel egy balatoni forgatáson.
A sorozat képzeletben a Balatonnál is messzebb viszi a nézőket, hiszen a különleges földrajzórák keretében olyan mesés tájakat mutatnak be, mint Hawaii, Dubai vagy éppen Afrika.
A Középsuli című sorozat olyan egyedi médiatermék, melynek célja, hogy a tizenévesek mindennapjait, örömeit, problémáit, tévhiteit és gondolatvilágát szórakoztatva, erősen szarkasztikusan, karakterisztikusan és humorosan mutassa be, egyfajta görbe tükröt tartva a tinédzser nézők elé. A Középsuli tévé rövid anyagaiban dolgoz fel izgalmas témákat, keres válaszokat egyszerű kérdésekre, az utca emberét szólaltatja meg vagy lehetőséget nyújt a nézőknek, hogy jobban megismerjék a sorozat szereplőit interjúkon vagy különböző játékos feladatokon keresztül. A Középsuli.hu portál célcsoportja a 10-25 éves fiatalok, akiket interaktív, modern felületeiken érnek el.
A Középsuli számos esemény médiatámogatója, többek között az OVS (Online Video Stars) Fesztiválnak, mely az internet sztárjait, videósait, énekeseit, vloggereit gyűjti össze, hogy a rajongók személyesen is találkozhassanak kedvenceikkel. Emellett médiatámogatást nyújt az Esport Fest-nek is, amely a videojátékok és az elektronikus sport kedvelőinek egyik központi rendezvénye.
A szerződés aláírását követően Ringer Bence, a Globoport egyik ügyvezetője elmondta: a Középsuli brand instagram felülete az egyik legdinamikusabban növekvő csatornája a brandnek, közel 50 ezer követővel. Áprilisban megjelenik a Középsuli sorozat román változata is, román nyelven, melyet kint forgattak, a román nyelvű Középsuli (revistaliceenii.ro) pedig már hónapok óta sikeresen működik. Hamarosan Szlovákiában is elindítják a középiskolásoknak szóló sorozatot, a magazin már itt is működik. Huber Kornél, az Open Média ügyvezetője hangsúlyozta: Az Open tavaly nem kisebb célt tűzött ki maga elé, mint hogy Magyarország legnagyobb, fiataloknak szóló portfólióját kínálja ügyfeleinek, e tekintetben pedig a Középsuli brand rendkívüli érték, így az ügynökség továbbra is megkülönböztetett figyelemmel dolgozik majd a célok megvalósításán. Az utóbbi időt nagyon nagy sikernek tartja az Open, hiszen új ügyfelek között üdvözölhették a Topjoyt, a Microsoftot, a Cinema Cityt, és az érdeklődés rendkívüli a termék iránt.