A neten szégyenít meg le nem mondott foglalásodért a vendéglős
Nemcsak bosszantó, de komoly veszteséget is jelent az éttermeknek, ha nem jelezzük, hogy mégsem kérjük a korábban lefoglalt asztalt. Ebből lett elege az ausztrál Bishop Sessa tulajdonosának.
„Kedves Michelle Sheard, miért nem hívtál, amikor eldöntötted, hogy nem használod fel a mai foglalásod?”
“Raquel Fraser sem tisztelte meg a saját foglalását ma este.”
– Ilyen és ehhez hasonló üzenetek olvashatóak a Sydney-i Bishop Sessa étterem Twitter-adatlapján.
UNBELIEVABLE!!! Elaine Delaney, party of 10, didn't bother to show, didn't bother to cancel. F$?&$! #noshowshame What is wrong with you??
— Bishop Sessa (@BishopSessa) July 8, 2014
Erez Gordon tulajdonos hatékonyan akarta felvenni a harcot az előjegyzéseiket le nem mondó vendégekkel szemben. Ezért kezdte el világgá kürtölni a mulasztók neveit #noshowshame alatt három éve. Kitiltásukkal önmagának ártott volna igazán.
Another one? “@BishopSessa: Hey Larissa Connell @connellsomm , any reason why you failed to show for your table of 8 tonight? #noshowshame”
— Donna Gow (@donnagow) May 24, 2014
Nem gonoszságból, hanem tudatlanságból nem szólnak az éttermeknek a vendégek, amikor mégsem mennek hozzájuk – mesélte Gordon a finance.ninsemsn.com.au hírportálnak. Ugyanakkor azt is elmondta, mennyire jól működik a módszer. Látványosan visszaesett a le nem mondott foglalások miatt üres asztalok száma.
Kép: Wikimedia Commons