2015 legnépszerűbb orosz klipjei
Nem annyira nehéz nézettségi rekordot döntenie a több mint 140 milliós Oroszországnak a Youtube zenei videói között. Az idei toplista első hat helyezettje következik.
Nem valami sikeres évet zár idén az orosz autóipar. A gazdasági válság erősen megtépázta az ágazatot, beleértve a Ladát is. Ha a helyzeten nem is, de a szomorú hangulaton úgy próbált segíteni a Rekord Orkestr zenekar, hogy himnuszt írt a Lada Sedan-ról.
Az orosz autóipar nehézségei egy nyizsnyij novgorodi értékesítőt is megihlettek. Reklámjában egy tündér akkora csodát tesz, hogy az eredetileg kelletlen vásárló egy orosz járgány helyett azonnal kettőt vesz.
A cok-cok a kipp-kopp orosz megfelelője, és videoklipjében a női magassarkúra használja az Uszpesnaja Gruppa. Azt éneklik meg, hogyan lesz szerelmes egyik társuk, és hogyan zsigereli ki az új nő. Mígnem nehéz döntésre kényszerül: megölje, vagy inkább elvegye őt?
Van az úgy, hogy kidülled a szemünk a csodálkozástól. Ezt használta fel a már több mint 9 milliós nézettséget hozó Skype-reklám. Addig beszél szemét meresztve a Skype csodáiról egy lány, míg el nem bűvöli a másikat. A lényeg azonban a 45. másodpercben következik: a hirdetett alkalmazással kikapcsolt laptopon beszélget.
Nem egyértelmű az Euróvíziós Dalverseny megítélése Oroszországban. Egyrészt szeretik, mert megmutathatják zenei tehetségeiket, másrészt meg nem, mert a szervezők nem hallgatnak a különböző nemi identitásokról, sőt. Ennek ellenére az idei második helyezett, Polina Gagarina bécsi előadását több mint 14 millióan látták.
Meglepőnek tűnhet Oroszország idei legnézettebb videója, ugyanis az egy ukrán együttes klipje. Ráadásul a Vremja i Sztyeklo Imja 505 című száma messze felülmúlta a több listavezetőt, már több mint 46 millióan látták.