Kitüntették az év vállalkozója címmel azt a taxisofőrt, aki felhagyott az autóvezetéssel és áttért a gyógynövényekből készülő bőrápolási termékek – krémek, porok, szappanfélék – gyártására. Mint kiderült, számottevő piaci sikert elérve. Már neve is van a taxis, a ghánai Oti Boateng kenőcseinek, a „Chocho” ráadásul megihlette a CNN-t, oly annyira, hogy interjút készített a „kozmetikussal”.
Az eredeti mesterségének hátat fordító, gyógynövényt begyűjtő és feldolgozó vállalkozó produktuma természetes bőrápoló készítménynek számít, ami odahaza azért is kelendő, mert a bőr tónusát – a helyi divatnak megfelelően – némiképp átalakítja, káros következmények nélkül. A krémet, kenőcsöt, szappant „szépség táskában” lehet megvenni Nyugat-Afrikában. Az ex-taxis az új mesterségének köszönhető jövedelméből az oktatást igyekszik támogatni, fennen hirdetve, hogy Afrika népeinek jövőjét az iskolapad jelentheti.