A nő illata – a japánok bemutatják
A japánok új illata olyan, mint a törölközőé, amelyet egy nő használt a fürdés után.
Talán már sokan hallottak a legendás japán használtbugyi-automatákról. Ezek lényege, hogy az erre igényt tartó és sokak szerint perverz férfiak némileg érezhetik a női illatokat az említett alsóneműn, és úgy érezhetik, mintha kapcsolatba léptek volna egy valós hölggyel.
A magányos férfiak számára azonban van más remény is, hiszen a technológia olyan korában élünk, amikor minden lehetséges. Egy japán vállalat képes volt koncentrálni a női törölköző friss, zuhany utáni illatát, ami talán van olyan érdekes, mint a használt bugyié.
A DMM.com, mely egy furcsa hibrid, ugyanis online filmeket, valamint szégyentelenül kemény pornográf alkotásokat kínál egyazon honlapon, felel az új illatért. A közelmúltban bejelentette, hogy kifejlesztett számos új illatot, ami biztos, hogy tetszeni fog felhasználóinak.
A nők által használt törölköző illatán kívül a cég olyan furcsa illatokat kínál, mint a „frissen vágott fa”, a „friss kávé, amit egy szakállas texasi készít az 1800-as években”, „ebéd utáni desszert-illat Dzsijugaokából” (Tokió környéki város), és talán a legbizarrabb: „egy nő illata, aki megáll, majd megfordul, amikor megszólítja egy fiatal fiú”.
Azonban mégis úgy tűnik, hogy a női törölköző illatára a legbüszkébbek. A DMM annyira komolyan gondolja illatait, hogy meghívta a sajtó jelentős képviselőit is bemutatójára, a piacépítést segítendő. Leírásában az illatot egyébként úgy is jellemzi, mint „az illat, amely felidézi a hőmérsékletet és a páratartalmat, ami a női testet kíséri zuhanyozást követően”.
Aki unja a szokásos illatokat, annak nem árt figyelnie a DMM.make oldalát, ugyanis az újdonság már kapható, sajnos, csak Japánon belül. Az ára kb. 15 ezer forint.