Így még nem reklámoztak sminklemosót

Akár többet is hajlandóak vagyunk költeni valamire, ha ténylegesen megérintjük és használjuk azt – állapították meg kutatások korábban. Ezt a tudást használták Brazíliában, ahogy eddig még senki.

A brazil Caras hetilap és a szintén brazil DM9DDB reklámügynökség eredeti módon hirdeti az amerikai Neutrogena legújabb sminklemosóját. A terméket bármely olvasó kipróbálhatja.

neutrogena1

Az újsághoz jár egy sminklemosó kendő is, ami rögtön a címlapon alkalmazható. A főoldalon Giovanna Ewbank színésznő szerepel kifestve. Ha az arcáról letöröljük a sminket, láthatóvá válik természetes szépsége.

A reklámügynökség képviselői szerint az interaktív újsággal az olvasók nemcsak közvetlenül lehetnek részesei a Neutrogena kampányának, de a megszokottnál érdekesebben is tesztelhetik a terméket. A designculture.com marketing honlap szakértője, Diogo Mattos innovatívnak nevezte ezt a módszert. Szerinte az ilyen magazinhirdetéseké a jövő.

(Visited 2 times, 1 visits today)

Szóljon hozzá ehhez a cikkhez