Segítség, veszekszik velem a tükröm!
„Jaj, hogy nézek ki?!” Tegyük szívünkre a kezünket hölgyeim (és persze uraim), rendszeresen kérdezzük ezt a tükörképünktől. Ő viszont most megelégelte a nyavalygást, és visszaszólt.
„Vedd már észre, milyen szép vagy! Ne foglalkozz másokkal!” – így bátorítanak különböző korú nőket tükörképeik a Vichy legújabb reklámjában. Végül sikerül őket meggyőzni, hogy egy nő bármikor, bármilyen körülmények között lehet szép. Akkor is, ha éppen egy csecsemővel küzd otthon, vagy a főnökével az irodában, vagy már fehér a haja és történetesen nagymama.
Jobbat érdemel a bőröd! – ez a címe a francia kozmetikai cég kampányának, amellyel legújabb, a Felejtsd el a hibákat! (Forget flawless) elnevezésű termékét hirdeti. A gyártó arra szeretné rávenni a nőket, hogy a különböző, sokszor veszélyes és fájdalmas beavatkozások és persze az állandó önostorozás helyett inkább az új krémet használják.
Hogy mennyire lesz eredményes az egyébként elgondolkodtató reklám, azt nem lehet megjósolni. A híradások szerint a vele hirdetett krémből egy tégely 35-55 dollár, azaz 9.700-15.000 forint körül mozog. Igaz, még így is olcsóbb, mint egy plasztikai műtét.