A kis tételben vásárlót is ki kell szolgálni, így lesz belőle hűséges vevő
A versenyelőnyért sokat áldoz az Amazon, már nemcsak elsőrendű vevőinek, hanem a filléres cuccok rendelőinek is ingyen, sőt gyorsan szállít.
Különös stílusban szólítja meg ügyfeleit az amerikai cégóriás, az Amazon. Bejelentette, hogy a kisméretű, 10 dollárnál olcsóbb termékeket a megrendelőknek költségmentesen szállítja ki. A kicsi, könnyű és olcsó termékek ingyenes célba juttatása program előtt is ajánlott hasonló megoldásokat az Amazon, de főleg az úgynevezett prime tagoknak, VIP-ügyfeleknek. Azaz korábban csak a kiemelt ügyfeleknek kínálta fel az ingyenes szállítást, melyhez azt a további előnyt is hozzátette, hogy a megrendelt portéka két napon belül megérkezik. Újabban itt is változtat a társaság, azt vállalja ugyanis, hogy felgyorsul az ingyenes célba juttatás az „olcsó és könnyű” kategóriában is. E portékáknál ugyancsak igaz lesz, hogy pár óra alatt megkapja a vevő a rendelését. Nem titkolja az Amazon: a „kis és könnyű” szolgáltatásával a rivális versenytársakat akarja maga mögé szorítani.