Cici-marketing a tuti siker
Bármi eladható egy jó csajjal. Akármilyen közhelyes is a szabály, az orosz tittygram.com alkalmazza. Bárki, bármit hirdethet női kebleken.
Még egy hónapja sem indult az uljanovszki hirdetői vállalkozás, máris hatalmas a siker. Naponta kétezer fotót dolgoznak fel és a látogatók rohama miatt rendszeresen lefagy a rendszer – mesélte a tittygram.com munkatársa, Vlagyimir Gricsenko a The Moscow Times cikkében.
Nagyon egyszerűen működik a cici-marketing. Feltöltjük a legfeljebb 35 szavas hirdetést az oldalra és az garantáltan 24 órán belül megjelenik valakinek a dekoltázsán. A szolgáltatás mindössze 600 rubelbe, azaz 3.100 forintba kerül. Modell bárki lehet, aki már betöltötte a 21-et, csupán egy selfie-t kell küldeni. Ráadásul, ha a te melledre írják fel a szöveget, 150 rubellel díjaznak.
Ne örüljetek annyira, férfiak! Kitételek is vannak: senki melle nem látszik teljes egészében. A mellbimbók egyáltalán és a modell arca sem. Lehet éppen ezért olyan népszerű a nők körében az oldal. Nemcsak Oroszországból jelentkeztek már reklámfelületnek, de az Egyesült Államokból, Kínából és Dél-Amerikából is.
Főleg születésnapi üdvözleteket küldenek így egymásnak a felhasználók. De cici-kampányolt már válási ügyvéd és a Burger King oroszországi leányvállalata is. Ez utóbbi azonban nem mindenkinek tetszett és sokan vulgarizmussal és szexizmussal vádolták az amerikai gyorséttermet. Persze ezzel nem ért egyet a tittygram.com csapata, akik egyébként bevételük 2 százalékát a Mellrák Kutatási Alapnak adják.
Kép: Europress/AFP