Holografikus címkékkel védekeznek a dél-afrikai bortermelők

A dél-afrikai borászok speciális címkékkel szeretnék megvédeni a boraikat az olcsó hamisítványoktól.

Már régóta komoly problémát jelent a dél-afrikai borászoknak, hogy a külföldi eladásra szánt boraikat hamísítják, ezért döntöttek úgy, hogy mostantól holografikus címkéket alkalmaznak a palackjaikon. Az ötlettel a Cape Wine Guild állt elő, mivel szerintük ez a legjobb módja annak, hogy a megvédjék a kiváló minőségű dél-afrikai borokat a csalóktól. Wendy Dias Synchron Branding és Marketing cég termékmenedzsere elmondta, hogy az EURO bankjegyeken is használt holografikus címkéket fogják alkalmazni, amivel könnyen be lehet majd azonosítani a borokat. Ezeket a védjegyeket ráadásul több biztonsági tulajdonsággal és jellel fogják ellátni, ezáltal elméletileg lehetetlen lesz majd hamisítani. Az októberben esedékes fokvárosi bor árverésen a tervek szerint 53 borászat palackjai már ilyen címkékkel fognak forgalomba kerülni.

(Visited 1 times, 1 visits today)

Szóljon hozzá ehhez a cikkhez