Mindkét gyárban teherautók készülnek majd. A rubiai lesz a nehézgépjárművek bázisa, a tiareti pedig kisteherautóké. Az üzemeket birtokló cégek 49 százaléka az Egyesült Arab Emirátusok-béli Aabar befektetési alap tulajdonában van. A többségi 51 százalékon az algériai védelmi tárca (34%) és a teherautó-gyártó állami vállalat (17%) osztozik. Utóbbi vezérigazgatója azt mondta, hogy az első néhány, szalagról lekerülő jármű még főleg a munkások betanítását és a feladatok, munkafolyamatok begyakorlását célozza. A sorozatgyártás csak ezután kezdődik majd.
Az üzem beindulását követően 2017-re már évente 6500 jármű összeszerelését tervezik, ami a piac nyolcvan százalékának felel meg. A teherautó-gyártó állami vállalat további befektetéseket is tervez. Gyártanának például felépítményeket, tartálykocsit, és harcjárműveket, kohót és öntödét is terveznek. Összesen 4 ezer embernek teremtenének munkalehetőséget.