A köztelevízió elnöke most közölte: leveszik a műsorról ezt a ” társadalmi célú hirdetést”, és átdolgozott formában sugározzák majd újra.
A video spot egy külföldi fiatalembert mutat, akinek a gyanútlan egyiptomi fiatalok “ingyen információkat szolgáltatnak”. A fiatalember lehet újságíró, de akár kém is- sugallja a video, melyet közröhej kísért a nagyvárosokban, de a vidéki kis településeken nagy hatása lehetett. A köztelevízió elnöke nem is tagadta, hogy épp ez volt a célközönség: Egyiptom lakosságának az az ötven százaléka, amely írni és olvasni sem tud, a Koránon kívül más könyvet nem ismer, és amúgy is gyanakszik az idegenekre.
Ha mi óvakodunk a külföldiektől, akkor ők is óvakodni fognak tőlünk!- vetették fel a liberális lapok. Arra hivatkoztak, hogy Egyiptom legfőbb bevételi forrása az idegenforgalom. A forradalom után így is drámai mértékben csökkent a turisták száma .A köztelevízió elnöke most úgy nyilatkozott, hogy az új “közérdekű hirdetés ” már nem a külföldiek ellen irányul majd, hanem általában éberségre hívja fel Egyiptom polgárait.
(Visited 1 times, 1 visits today)