Afrikában is hódítanak a luxusmárkák

Ermenegildo Zegna, Hugo Boss, Prada, Emporio Armani, Versace, Longchamp éppen úgy stabil szereplő Afrikában, mint a Porsche és a Maserati. A Deloitte főleg a kisebb adóssággal, illetve stabil gazdasági növekedéssel rendelkező országokban kialakult erősödő középosztályt tartja megbízható vásárlóerőnek.

 

A luxuscikkek kelendőek Afrikában, kivált ott, ahol a növekedés különösen gyors és ezzel a középosztály létszáma is nagy tempóban bővül – állapította meg a Deloitte, miközben rangsort is felállított: Dél-Ázsiát Afrika követi gazdasága gyorsulásával. A Big4 könyvvizsgáló, tanácsadó cég afrikai vezető tisztségviselője, Rodger George egy minapi sajtótájékoztatón arra utalt, hogy azokon a feltörekvő szub-szaharai afrikai piacokon, amelyeken nincs túl sok felhalmozott adósság, számolni lehet pozitív hosszú távú kilátásokkal és egyben a növekvő vásárlóerővel, melyre a luxus márkák is számítanak. Dél-Afrikát és Nigériát ide sorolta a nyilatkozó. Ermenegildo Zegna méretre készített öltönyök nemzetközileg is ismert üzletlánca Lagosban ezekben a  napokban nyitotta mag első egységet, a Hugo Boss és a Prada számít a követőnek, de kereskedéseket nyitott az Emporio Armani, a Versace, a táskadivatban utazó Longchamp is Dél-Afrikában. Bár a gazdaság lassulása érzékelhető ez utóbbi országban, a luxus iránti kereslet nem csappant meg, erre példa, hogy az autós üzletágban a Porsche és a Maserati őrzi, erősíti pozícióit. 

(Visited 1 times, 1 visits today)

Szóljon hozzá ehhez a cikkhez